2011. február 8., kedd

Az első közös hétvége II.

A hétvégén sikerült tartanunk egy rövidke "csapatépítő tréninget" Alizzal, az éves Rally Sprint díjkiosztó kereteiben és az utána következő bulin. :) Hamar rájöttem, hogy nagyon jól döntöttem, amikor megkérdeztem Alizt lesz-e a navigátorom. Rengeteg dologban hasonlítunk a hétköznapokban is (pl: rózsaszín mánia és még a teát is ugyanúgy isszuk! :) ), de ami még fontosabb, hogy a versenyzéssel kapcsolatban is ugyanúgy gondolkozunk. Mindketten jó hangulatban szeretnénk versenyezni, ahol nem "a stresszelős, mindenáron ott leszünk az elejében" elv az elsődleges hanem a tapasztalat szerzés. Szerintem ebben nem lesz hiba. :) Aliz a tapasztalataival nagyon sokat fog tudni nekem segíteni és mivel ebből a kapcsolatból hamar barátság lett, teljes lesz a bizalom is. Ezek az autóban a legfontosabb dolgok szerintem...lehet, hogy más nem így gondolja.
Megkaptam Aliztól az első csapat-felsőnket. Nagyon örültem neki.
Az első csapat poló
A díjkiosztón és utána a buliban is jól éreztük magunkat. Jó páran jöttek oda hozzánk, hogy sok sikert kívánjanak nekünk. Nagyon jól esett mindkettőnknek.
Komi (Komáromi István, www.komi-picurka.hu) jóvoltából végre van közös fényképünk is (nem overálos, de azért jó lett)!
Másnap (vasárnap) kitöltöttük a licenskérőket csapatmunkában! :) Megbeszéltük hogyan fogunk pályát írni. És kigondoltuk, hogy gyakorolni fogjuk a kerékcserét, esetleg még az árokból kitolást :D (persze ezt csak a biztonság kedvéért)! Átbeszéltük, hogy mi mindent kell magunkkal vinni a versenyautóban, nálunk nem számít a súly, fontosabb, hogy minden szükséges nálunk legyen. Az is biztos, hogy az egész csapat együtt nem fog annyi cuccot magával cipelni a versenyekre, mint mi ketten. Persze egy nőnek nem is elég elvinnie a versenyző ruháját meg két váltás bugyit. :)
Sajnos nagyon hamar ment az idő és vége lett a hétvégének.

Hétfő este Aliz nagyon jó hírrel hívott fel. Az Apukája összerak nekünk egy Fiat Uno-t pályabejáró autónak. Így egyikünk autója sem sínyli meg a versenyeket. :)  Hihetetlen jó érzés, hogy a szüleink, barátaink ennyit segítenek nekünk.:) Igazi coprodukció lesz a mi versenyzésünk!

Szép estét mindenkinek!
Judit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése