2011. február 6., vasárnap

Az első közös hétvége

Ez a jó hangulatú és élmény teli hétvége csak úgy jöhetett létre , hogy pár hónappal ezelött kaptam Leitgéb Judittól (Picurtól) egy levelet amiben az szerepelt ,hogy  navigátort keres. Leirta nagyvonalakban miről is lenne szó talán ő nem is gondolta, hogy rejtett álmaimat írta le. Első gondolatom az volt, hogy ilyen csak a mesékben van meg mért pont én rám gondolt. Mikulás rallyn találkoztunk és ott mondtam igent hogy próbáljuk meg.
Minden nap beszéltünk Judittal és rájöttem ,hogy nagyon sok  mindenben egyetértünk és rengeteg hasónlóság van bennünk ezért gondolom jó páros lehetünk és ez számomra fontos hogy  az az ember akivel együtt versenyzek összhangban legyünk. Kaptam egy meghívást tőle ,hogy menjek el hozzájuk megfűszerezve egy kis díjátadóval ezt a hétvégét ahol N-es kategóriába bajnokként ünnepelhettük Szabó Zsolt  navigátoraként. Mégegyszer gratulálok nekik ügyesek voltak. Számítottam  rá ,hogy pár ember kérdőn néz majd rám ki is lehetek és hogy hogy itt vagyok?- És akkor jött a hír Picur navigátora leszek döbbenet után jött a gratuláció az ötlethez és ,hogy szorítanak nekünk. Előre is köszönjük!
  Megismerhettem családját  jó volt látni ,hogy büszkén és buzgón támogatják lányukat és nagyon kedvesek voltak velem és hát az a finom zserbó. Rengeteg dolgot megtudtunk beszélni egy kicsit összeszokni is és  kitöltöttük a licenckérő lapokat ezt elkönyvelhetjük úgy is hogy elindultunk a rajt felé. Mivel egy mozgalmas nap után vagyok túl most ennyi fér bele ebbe a kis beszámolóba de folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése